"אלוני" באינטרנט

ניהול משרד

התוכנה האינטרנטית החדשה מבית "אלוני" היא תוכנת CRM לייעול משרד וניהול לקוחות, שיכולה להעצים כל משרד שהוא. התוכנה נולדה מתוך צורך לנהל משרד ביטוח עבור סוכנים ומוקדי טלמרקטינג בתחום הביטוח, אך היא מתאימה למשרדים מכל הסוגים – עורכי דין, רואי חשבון ועוד.

כל עסק שיש לו לקוחות צריך לנהל את הקשר מולם באיזשהו אופן. בעבר בכל משרד היו חדרים שלמים מלאים בקלסרים המחולקים לחוצצים. בכל קלסר ניהלו לקוח אחד ובכל חוצץ נושא אחד הקשור לשירות שהעסק מספק לאותו הלקוח. עם השנים והטכנולוגיה נולדו מערכות לניהול הקשר עם הלקוח, המסמכים והמידע שיש לעסק לגבי הלקוח. מערכות אלה נקראות מערכות CRM (כלומר Client Relation Management) והן משמשות עסקים מכל הסוגים בכל העולם.

מגוון רחב של יכולות

משתמשי התוכנה יכולים ליהנות מכלים לניהול קשרי לקוחות, ניהול מסמכים וסריקות, ניהול משימות ותזכורות, הנהלת חשבונות, הפקת דו"חות ורשימות וניהולם בתוכנה וכן ייצואם לאקסל, ועוד מגוון רחב של כלים ואפשרויות.

תוכנת "אלוני" האינטרנטית, כמו כל תוכנת CRM, מכילה מודולים רבים ומאפשרת ניהול של לקוחות בתחומים רבים ושונים. התוכנה מאפשרת למשתמשיה לסרוק מסמכים על מנת להמנע מהצורך לשמור ניירת, ובכך לחסוך מקום רב במשרד. התוכנה מאפשרת גם העלאה של קבצים דיגיטליים, כך שלא צריך להדפיס (מה שחוסך כסף, וגם עוזר לעסק להיות ירוק וידידותי יותר לסביבה)... מעבר לניהול ושמירה של מסמכים, ניתן למעשה בתוכנה לשמור קובץ מכל סוג שהוא – תמונה, שיחה מוקלטת, וכד'). ניהול המסמכים מתבצע באמצעות ארכיון אופטי. בתוכנה ניתן לבצע תיעוד של הקשר עם הלקוח באמצעות רישום שיחות ידידותי למשתמש ונוח לתפעול. כל שיחה ניתן להפוך למשימה עם תזכורת שתקפוץ בזמן שהוגדר לה ותעזור למשתמש לנהל נכון את הקשר עם הלקוח. התוכנה מאפשרת גם הפקת דו"חות באופן פשוט ונוח, בכל דו"ח ניתן לבחור מהו המידע שיוצג ולאחר שמוצג ניתן לעבוד על הנתונים בתוך התוכנה וכן לייצא אותם לאקסל, להדפיס אותם, וכו'. התוכנה מכילה גם מודולים של הנהלת חשבונות ומאפשר הפקה וניהול של חשבוניות וקבלות, באישור מלא של מס הכנסה והמדינה.

התאמה לעולם המתפתח

כיום ניתן למצוא מגוון רחב של כלי CRM לעסקים, וכל בעל עסק חייב לבחור את המוצר שיתאים באופן אופטימלי לצרכיו. "אלוני" האינטרנטית היא תוכנה דינמית שמתחדשת ומתפתחת באופן קבוע, ובכל שבוע מכילה עוד ועוד אפשרויות לניהול המשרד וייעולו.

התקופה שבה ניהלו לקוחות באמצעות קלסרים המחולקים לחוצצים עברה ונעלמה מן העולם, ומה שהחליף את הקלסרים, כפי שהבנו, הוא תוכנת CRM עסקית. עד לא מזמן תוכנות CRM היו מותקנות על המחשב הראשי בכל משרד, ועל מחשב זה נאגרו כל הנתונים והמסמכים הסרוקים. גם "אלוני" עבדה בצורה זו, ועדיין משרתת לקוחות רבים המשתמשים בתוכנה המקומית שלנו ונהנים לנהל את המשרד בצורה זו... העולם שלנו מתקדם עם הטכנולוגיה וכמות האינפורמציה הממוחשבת גדלה בכל דקה שעוברת... בעולם כזה, הרבה משרדים חייבים לעבוד בצורה מקוונת עם מערכת אינטרנטית שאינה מוגבלת במקום אחסון ובמגבלות נוספות. בנוסף "אלוני" האינטרנטית היא תוכנה מתפתחת – בהתחלה ניתן היה לנהל בה רק כרטיסי לקוח, בהמשך ניתן היה לסרוק ולהעלות קבצים, כעת ניתן גם לשלוח מיילים מתוך התוכנה ועוד...

אבטחת מידע

"אלוני" היא מערכת מידע אינטרנטית, מבין המובילות בתחום מערכות המידע לעסקים, בעלת בסיס נתונים מאובטח ומוצפן ברמת האבטחה הגבוהה ביותר הקיימת היום בעולם. עבודה בתוכנת "אלוני" באינטרנט חוסכת מבעל העסק את הצורך לאחסן את כל החומר במחשבים המקומיים (או אפילו בניירת וקלסרים), ובכך מאפשרת הגנה על המידע והמסמכים במקרה של נזק פיזי (שריפה, הצפה וכו') וגם במקרה של וירוס או פגיעה מסוג זה במחשבים.

כל יום אנו שומעים על עוד ועוד עסקים שנפגעים מוירוסים, כמו למשל וירוס הכופר, שמצפין את כל הקבצים השמורים על המחשב המותקף, באופן שלא מאפשר את פתיחתם עד אשר ישולם ל"חוטפים" סכום כסף משמעותי. במרבית המקרים גם מי ששילם לא קיבל תמורה לכספו – הקבצים נשארו מוצפנים ובעל העסק נותר קירח מכאן ומכאן. כאשר העסק מנהל את מסמכיו וקבציו בתוכנת CRM אינטרנטית, כלומר ב"אלוני" באינטרנט, כל הקבצים שמורים בשרת מאובטח בענן שמוגן באמצעות אנטי וירוס חזק מאוד ואין חשש מפני פגיעת וירוס בקבצים. כמובן שאחסון הקבצים בענן מונע גם אפשרות של פגיע בקבצים במקרה והמחשב ניזוק – בסופה, שריפה, הצפה או אפילו גניבה של המחשב.

גישה מכל מקום בעולם

אחד היתרונות הגדולים ביותר של עבודה מקוונת בתוכנת CRM עסקית היא הגישה הקלה ונוחה מכל מקום בעולם. אם בעבר, בתוכנה המקומית, ניתן היה להתחבר לתוכנה רק מהמשרד ובמקרים מיוחדים אולי גם מהבית, באמצעות שליטה מרחוק על המחשב שמשרד – התוכנה האינטרנטית תפעל מכל מחשב ומכל מקום בעולם, באמצעות הקשת שם משתמש וסיסמא בלבד.

החיבור לתוכנה באמצעות שם משתמש וסיסמא מספק אבטחה ומונע מגורמים לא מורשים להתחבר למידע של העסק. ניהול שמות המשתמש והסיסמאות מתבצע על ידי בעל העסק, מה שמאפשר החלפת סיסמא מתי שרק ירצה בכך ואפילו כל יום. המידה והמשתמש טס לחו"ל בענייני עבודה, או מעוניין להתחבר לתוכנה מכל מכשיר שהוא (מחשב נייד, טאבלט, וכו') כל שיצטרך לעשות הוא לקליד את שם המשתמש והסיסמא שלו והמידע יוצג לפניו. אפשרות זו שימושית במיוחד למי שצריך גישה למערכת כאשר הוא נמצא אצל לקוחותיו, למשל.

ניסיון רב שנים

הצוות העומד מאחורי תוכנת "אלוני" האינטרנטית הוא צוות מנוסה ומיומן שעוסק במלאכה כבר שנים רבות. החברה קיימת כבר 15 שנים, בהן עברה התוכנה שינויים ושיפורים בהתאם לשוק העסקים המשתנה ולצרכיו.

משנת 2001, שבה קמה חברת "אלוני", אנחנו תמיד מנסים לחפש את היעד הבא ולשפר את התוכנה מכל הבחינות. הטכנולוגיה מאחורי התוכנה משתפרת כל הזמן – בשנים הראשונות היא התבססה על אקסס בלבד, ולאחר מכן בסיס הנתונים הפך ל-SQL ורק התצוגה נשארה מבוססת אקסס, ולאחרונה בוצע השינוי הגדול מכולם- מעבר לאינטרנט. בסיס הנתונים עדיין מנוהל ב-SQL (כי סוס מנצח לא מחליפים, לפחות כל עוד הוא ממשיך לנצח), אך כל הטכנולוגיה השתנתה לחלוטין, התקדמה והשתכללה.

שירות מעל הכל

בצוות של "אלוני" אנחנו שמים דגש רב על תחום השירות והתמיכה בלקוחותינו. כל אחד ממאות לקוחותינו יעיד כי כאשר מתעוררת בעיה מחשובית או אחרת בתוכנה – יש לאן לפנות ותמיד בצד השני של הקו (או המייל) יש אוזן קשבת ויד מיומנת שמביאות כל בעיה לפתרון מלא ולשביעות רצון מלאה של הפונה.

הלקוחות של "אלוני" הם רבים ומגוונים. הם שונים זה מזה בגודל המשרד וכמות העובדים בו, בגיל, וכמובן באופי. כאשר כל אחד ואחת מהם פונה למוקד השירות של "אלוני" כולם יקבלו שירות מעולה, מ-א' ועד ת', המותאם לאופיו של הפונה. נותני השירות ב"אלוני" הם אנשי שירות מעל הכל, בעלי ניסיון בשירות ותפיסה שירותית ששמה את הלקוח במרכז. תמיד יהיה מאמץ לפתור כל בעיה, וגם אם אין פתרון במבט ראשון תמיד יהיה ניסיון להסתכל מנקודת מבט חדשה ויצירתית על מנת שהלקוח יהיה שבע רצון.

אלוני תוכנה

אנחנו גם ב...